Megjött a tél!

Tegnap reggel amikor kinéztem az ablakon szép zúzmarás volt minden. Gondoltam is - végre lehet szép téli képeket készíteni. De aztán persze lustaság fél egészség, délben már nem volt kedvem elindulni sehova (pláne hogy 10kor keltem).
Mára is -4-et mondtak időjósék (akinek alapból nem hiszek), persze nem is lett igazuk, enyhült az idő, zúzmarás erdő képeknek annyi.






















Azért csak elindultam alaposan beöltözve (dupla zokni, dupla póló...) a Duna árterébe, konkrétabban az Imsós erdőbe. Az első konklúzió érkezés után gyorsan meg is született amikor a kékcinkék 3 méterre ugráltak mellettem pár nádszálon. Konkrétan: az otthon kihelyezett etetőket el lehet felejteni, minimum kirakni ide, aztán lejárni ha időm engedi és esetleg pár foton is errefele kószál.






















Pár órás séta során láttam: kékcinkét, széncinkét, ökörszemet, feketerigót, szürke gémet, egerészölyvet, vadkacsát, fácánt, csuszkát és ha jól azonosítottam nagy fakopáncsot. Ez utóbbiaktól zengett az egész erdő.






















Néhol igen alapos munkát végeznek:





















Ökörszem a távolban:

Megjegyzések