Mai fogás

Elmentem ma korizni egy tóra, persze azért a gép is ott volt a csomagtartóban. Odafele 5 egerészölyvnek látszó tárgyat számoltam. Nagy volt a kísértés, hogy hagyjam az egész korizást a francba :) Az egyiket meg is próbáltam lefotózni, de nagyon messziről felrepülnek. A jég nem volt túl bizalomgerjesztő, már a mi a vastagságát és az iszonyatos rianáshangokat illeti, úgyhogy maradtam inkább a műjégnél. Visszafele már lestem hogy melyik fán ülnek :)






















Itthon aztán az is kiderült, hogy az elszalasztottal ellentétben ez nem egerészölyv, hanem egy vörös vércse (már amikor elrepült gyanús volt). Lekapni ezt is nagy szerencse volt, először háttal ült a fán, így nem vette észre, hogy pont mellette álltam meg. Nekem már boldog az Újév :)

Megjegyzések

  1. I wish you too a happy new year!

    VálaszTörlés
  2. Hogy mik vannak itt...
    Old már meg valahogy, hogy nagyobban is élvezhessük a képeket, pláne a ilyeneket!

    VálaszTörlés
  3. Nem lenne különösebben nagy feladat, de tudod a mai világban már a képeket is lopják. Ezért vannak kiütve az exif infok is és ezért van, hogy az ilyen rendes embereknek, mint te is el kell kérniük msn-en :)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése